19 Μαρ 2007

Mαθήµατα καλής συµπεριφοράς

Στο σχολείο κάνουν µαθήµατα καλής συµπεριφοράς και σαßουάρ ßιßρ.
Η δασκάλα ρωτάει τα παιδιά:
-Εσύ Γιαννάκη, αν έßγαινες µε µια κοπέλα από καλή οικογένεια και µε πολύ καλή εκπαίδευση για δείπνο και ήθελες να πας στην τουαλέτα, τι θα έλεγες;
- Θα έλεγα "πάω µισό λεπτό να κατουρήσω."
Η δασκάλα: "A, όχι αυτό θα ήταν πολύ αγενές...
Εσύ Κωστάκη παδί µου πως θα το έλεγες;"
Κωστάκης: "Θα έλεγα µε συγχωρείς καλή µου φίλη, αλλά πρέπει να πάω στην τουαλέτα."
Δασκάλα:" Ναι... κάπως καλύτερα, αλλά η λέξη "τουαλέτα" όταν τρως ακούγεται άσχηµα .'
Γυρνάει η δασκάλα στον Τοτό: "Εσύ Τοτό, απέδειξε µας επιτέλους πόσο έξυπνος είσαι και πόσο καλά θα το έλεγες; Τι θα έλεγες στην κοπέλα;"
Εγώ κυρία θα έλεγα:
"Καλή µου, παρακαλώ να µε συγχωρέσεις που θα σ'εγκαταλείψω για µισό λεπτό, αλλά δυστυχώς πρέπει να χαιρετήσω έναν πολύ καλό µου φίλο, τον οποίο ευελπιστώ και να σου γνωρίσω αµέσως µετά το φαγητό!!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: