19 Μαρ 2007

Eξοµολόγηση

Πάει τύπος να εξοµολογηθεί.

Λέει λοιπόν στον παπά: «Κοίταξε πάτερ, ήµουν προχθές µε ένα αγοράκι και τα
λοιπά... και κάποια στιγµή, µου χάιδεψε το χέρι...
Πώπω λέει, ο παπάς... Αµαρτία, κοιτάει το ποινολόγιο, 10 µέρες νηστεία και
προσευχή!

Μετά, συνεχίζει ο νεαρός, µου χάιδεψε και το πόδι...
Ντροπή λέει ο παπάς, ψάχνει στο ποινολόγιο... πο... πο... πόδι, άλλες 15
µέρες λέει.

Ε, άσε λέει ο νεαρός, µη σου πω καλύτερα τη συνέχεια. Άστο για άλλη φορά.
Δε, γίνεται τέκνο µου, εξοµολόγηση σε δόσεις, πες τα µου όλα, απαντά ο
πάτερ.

Τέλος πάντων, µετά του έκανα, πάτερ, στοµατικό έρωτα...
Έξω φρενών ο πάτερ, ψάχνει στο ποινολόγιο... στο...στο...στοµ... τίποτα.
Ψάχνει, τσι... τσι... τσι..., τίποτα. Ψάχνει πι..., πι..., πι... τίποτα...
Τι γίνεται, λέει, για το χειρότερο αµάρτηµα δε γράφει τίποτα; Και φωνάζει στο διάκονο:

Ρε συ Χρυσόστοµε, για την πίπα, τι δίνουµε;

Κι ο Χρυσόστοµος: Άµα ήταν καλή δώσε τριάντα ευρώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: